Under offentliggjøringen av årets resultater, så kom AVA på en tredjeplass – i sterk konkurranse med mange store og anerkjente eiendomsselskaper.
«AVA sine viktigste suksessfaktorer er en tett og løsningsorientert dialog med våre leietakere, samt rask responstid på feilrettinger. Ansatte i AVA jobber hver dag med å håndtere våre leietakere og drifte våre eiendommer best mulig, med høyt fokus på miljø og bærekraft. Det er veldig hyggelig at dette arbeidet gir så gode resultater på kundeundersøkelsen», uttaler daglig leder Arne Vannebo.
AVA har vært med i undersøkelsen siden 2016, og har hvert eneste år forbedret sin score. I år fikk selskapet 88 poeng – noe som altså holdt til en tredjeplass på landsbasis.
Leietakerne er våre viktigste samarbeidspartnere, og det er derfor veldig hyggelig å registrere tilfredsheten med AVA som utleier. AVA har i en årrekke hatt en reforhandlingsrate på over 90%, noe som i praksis betyr at nær alle våre leietakere forlenger sine leieavtaler i våre eiendommer når leiekontraktene løper ut.